Szybki kontakt

 

 

 

Numer tel.
514 514 815

Pn - pt
8.00-15.00

bok@artb2b.pl

Google+

Reklamacje i zwroty

Terminowość dostaw

Niemal 100% przesyłek dociera do klientów w ciągu 24h od momentu wysyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymałeś zamówienia, prosimy o sprawdzenie statusu paczki podając numer listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej DHL.

W przypadku problemów z dostawą przesyłki, prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą kurierską DHL: tel. 42 6 345 345

10 dni na zwrot towaru

Zgodnie z prawem konsumenckim, każdy towar zamówiony przez osobę fizyczną przez internet może zostać zwrócony w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki.

Klient ma obowiązek na własny koszt dostarczyć produkt bez śladów użytkowania na adres podany przez pracownika galerii.

Uszkodzenia w transporcie

Należy zawsze sprawdzać otrzymany towar przy kurierze. Jeśli nie mają Państwo czasu na dokładne oględziny, można odebrać paczkę z adnotacją, że przesyłka budzi zastrzeżenia. W pole uwagi wpisz: "Paczka z wgniotami", "Przesyłka budzi zastrzeżenia - widoczne rozdarcia" itp. Sprawdź co podpisujesz!

Można też obok podpisu wpisać informację o zastrzeżeniach. Sugerujemy aby adnotacje wpisywać w pole UWAGI. Z racji posiadanego doświadczenia sprawę zgłoszeń i reklamacji usługi kurierskiej u przewoźnika bierzemy na siebie - do tego celu potrzebny jest nam zestaw danych, które zawiera formularz.

W przypadku gdy protokół szkody nie zostanie spisany lub zostanie spisany zbyt późno a podstawą reklamacji będą uszkodzenia mechaniczne - reklamacja może zostać odrzucona.

Uwagi i wnioski

Wszelkie uwagi na temat działania naszego serwisu i jakości obsługi, prosimy zgłaszać za pomocą:
- formularza kontaktowego,
poprzez pocztę e-mail na adres:
- bok@artb2b.pl
lub telefonicznie - Infolinia:
- 514 514 815

Cenimy wszelkie Twoje uwagi.

Obrazy wybrane dla Ciebie